niedziela, 11 marca 2012

Początki:)

Witam Was wszystkich i pozdrawiam.Pierwszy post dedykuję twórcy bloga:"nataszacorkaadmina" czyli Oli:)Zaczynam pisanie bloga poświęconego mojej córeczce Zuzi,właśnie dzięki Niej.Pokrótce Nas przedstawię.Więc:
Mam na imię Iwona,ale ludzie mówią na mnie Kaśka.
Tato Zuzi to Paweł,jesteśmy razem od ponad 5 lat.
W sierpniu tego roku odbędzie się nasz ślub:)
Zuzia jest naszym pierwszym dzieckiem,stworzona z wielkiej miłości.Urodziła się 31.12.2010 o godz.00.33,z wagą 2620g i dł. 48cm.W szpitalu miejskim w Nottingham (UK).
Mieszkamy tutaj od prawie 2,5 roku.
 Opiszę krótko moją córeczkę najdroższą,żebyście mogły ją troszkę poznać ponieważ to o niej z reguły będę pisać.Czasem ewentualnie dodam coś o sobie:)
W tym momencie Zuzia ma 14 miesięcy,wydaje mi się,że rozwija się prawidłowo.Z każdym dniem zdobywa nowe umiejętności z których jestem bardzo dumna,lecz...Jeszcze nie chodzi.Jakiś czas temu stawiała 1 kroczki ale chyba się czegoś wystraszyła bo w tym momencie nie zrobi więcej niż 3 kroczki.A tak to za rączkę tylko.
Moje dziecię ma 11 ząbków a jeszcze nie tak dawno miało tylko 6,w ciągu ostatniego 1,5 miesiąca wyszło 6.I aż dziw mnie bierze,że tak szybko się posypały.

Dzisiejszy post jest dość krótki,ale jutro napiszę więcej i postara się wstawić kilka zdjęć,opiszę zdolności mojego dziecka itd.

3 komentarze:

  1. Witam kochana!
    Zawsze zastanawialam się dlaczego Kaśka:D?
    (znamy sie z Iwona od lat pierwszej klasy szkoly podstawowej:D)

    i co Was wywiało za granice?

    I wspaniala data urodzin corki! mega dobra:D bedzie Zuza o caly rok mlodsza od rowiesnikow, ciekawe czy poslecie ja wczesnej do szkoly:)
    11 zebow to jeszcze 8 zostalo.. my stoimy nadal na 8 i niech na razie nie ida i dadza mi odpoczac:P

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze Kaśka bo...mam dwa imiona:Iwona Katarzyna,a moi rodzice od urodzenia mówili na mnie Kaśka i tak się przyjęło(chyba znamy się od zerówki:))

    Za granicę przywiali nas moi rodzice,tata jest tutaj już kilka ładnych lat,chyba z 6 czy 7 będzie w czerwcu,mama w sierpniu 4.I nas zachęcili zarobkami:)

    Ze szkołą dla Zuzi będzie tak że będzie w klasie niżej bo tutaj jest tak że dzieci urodzone od stycznia do czerwca czy lipca idą np.: do 3 klasy a od lipca czy sierpnia do końca grudnia do 2 klasy czy jakoś tak
    w każdym razie wyjdzie jej tak że bedzie klase nizej od rówieśników urodzonych w styczniu czy lutym

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak miło że komuś urodziło się mniejsze dziecko niż mnie ;)

    OdpowiedzUsuń