niedziela, 18 marca 2012

Gorączka i inne dziecięce przypadłości...:/

Noc nie przespana,zresztą nie pierwsza.Ta noc została okupiona czuwaniem i zbijaniem gorączki u małej.Miała 39 stopni i za nic nie mogłam tego zbić.Syrop przeciwgorączkowy pomógł raptem na 1,5h,a przez resztę czasu do następnej dawki kombinowałam jak inaczej zbić temperaturę.
Po pierwsze starałam się robić okłady z mokrej pieluszki na czółko,ale małej przeszkadzała zimna pielucha,rozpięłam jej piżamkę żeby ją ochłodzić,rozkryłam i nic z tego.Rano obudziła się z gorączką,nie chce jeść,ale na szczęście dużo pije.Dałam syropek i gorączka spadła na chwilę obecną.Ale na jak długo nie mam pojęcia.Innych dolegliwości takich jak katar czy kaszel nie ma.Może to tylko tzw. trzydniówka?Jeszcze nie chorowała na to więc może,może....

Wczoraj Zuza cały dzień była u babci i dziadka bo rodzice musieli się uczyć małżeństwa:) Tzn.byliśmy na naukach przedmałżeńskich,nie było za ciekawie.Babki nudno gadały,pierwsza sesja miała być o naturalnym planowaniu rodziny i była,babka przedstawiła prawie wszystkie metody antykoncepcji.Druga część miała być o małżeństwie,uczuciach i psychologii.A tu wielkie zdziwienia bo babka gadała o tym samym co ta pierwsza.Nuuudyyy,już chciałam stamtąd uciec ale musiałam odebrać certyfikat ukończenia nauk.
No i wlaśnie od dziadków dziecko wróciło z gorączką,co oczywiście  nie jest ich winą,to mogło dopaść ją równie dobrze w domu.

Kolejny problem z naszą córką jest taki że mało je,czasem nawet bardzo mało.Nie wiem jak ją przekonać do jedzenia.A przy tym nie robi kupy,może właśnie dlatego że mało je.

1 komentarz:

  1. u mnie to samo:| Natasza wstala dzis z temperatura i niczym wiecej. Moze zeby? na razie to 37, 4-6 ale zawsze to goraca glowka i jakas taka ogola rozbitosc.
    Nie mam pojecia, nie bylo mnie 2 dni bo szkola, wiec nie wiem czy ja tatus przegrzal, czy to zeby.. ide zrobic jej butelke wody.
    Co do jedzenia to moja tez nie je duzo. ale za to nasze jedzenia jadlaby garsciami:|
    widocznie tyle jej wystarcza i nie potrzebuje wiecej, dawaj jej czesciej cos na przygryzke.

    OdpowiedzUsuń