wtorek, 1 stycznia 2013

poświątecznie,urodzinowo i Noworocznie:)

Spóźniona,jak zwykle.Święta zabiegane i chorujące...Cały tydzień przed świętami i po świętach zuzia chorowała.Mnie też coś złapało.Do tego sprzątanie,i dziecko miarczące.Ciągle na rękach.Niewiele udało mi się zrobić na raz więc robiłam na raty.I sprzątania wyszedł mi cały tydzień.W niedzielę przedświąteczną leniuchowałam,na szczęście nie szykowałam Wigilii bo byliśmy u moich rodziców.
Zuzia została małe upominki,a hitem okazała się zabawkowa kuchnia z całym wyposażeniem.Dostała też fajną podusię i lalę.
Świąteczne dni przeleniuchowaliśmy,tata do pracy poszedł dopiero w sobotę.W niedzielę wziął wolne bo na Sylwestrowy poniedziałek szykowaliśmy urodzinki Zuzi.Robiliśmy zakupy i powoli szykowaliśmy dom na przyjęcie:)
Impreza urodzinowa miała zacząć się o 16,ale goście pospóźniali się więc zaczęliśmy o 18 jak już byli wszyscy.Prezenty cudowne,dziecko zadowolone i wybawione.W końcu miała towarzystwo innych dzieci,które bardzo lubi i szuka kontaktu.
Nie chciała dmuchać świeczki mimo że ćwiczyła dmuchanie.Ale zaśpiewała sobie sto lat razem ze wszystkimi:)Torcik przepyszny,wypiła szampana i bawiła się swoimi nowymi zabawkami.A dostała sporo:)Między innymi rowerek na 4 kółkach od nas i chrzestnego,zestaw do karaoke od dziadków a od reszty gości lalki(jedna raczkująca:))Maskotkę grającą Myszkę Minnie i grającego Kubusia Puchatka.Ulubione postaci z bajek:)
Wymęczona całym dniem,bo nie spała popołudniu padła po 21.Nie dotrwała fajerwerków na Swoją cześć:)Tak więc mam już dużą,dwuletnią córcię.Kochana jest:)


Skarbeczku wszystkiego co najlepsze,dużo zdrówka,szczęścia,rozwijaj się tak pięknie jak do tej pory.Rodzice są z ciebie dumni.I bardzo Cię kochają.Sto Lat!


Pierwszy dzień Nowego 2013 Roku spędzamy leniuchując,dziecko już śpi a my przed TV.
Wszystkim Wam życzymy aby tn rok był lepszy od poprzedniego,spełnienia marzeń i planów.I oby kasa się Was trzymała jak nigdy:)

3 komentarze:

  1. Allleee sie urobialas na te swieta:D na kazde chyba tak bedzie:) a jak kiedys zrobisz wigilie to juz w ogole:) Caluje Zuzie, ze była taka dzielana i składam jej najserdeczniejsze zyczenia, rosnij zdrowo i zyj pelnia malutkiego zycia:) :* Mamo jam dumna z Ciebie, żes to wszystko ogarnela:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie że impreza się udała!! mój Synuś tez uwielbia takie imprezy bo może poszaleć z innymi dzieciaczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Zuziu :) Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń