środa, 2 stycznia 2013

Postanowienia Noworoczne

Na ten rok mam kilka postanowień.W zeszłym roku miałam jedno i nie wyszło:/ nie mam aż tak silnej woli.Szybko się zniechęcam ale mam nadzieję że w tym roku lepiej mi pójdzie.Postanowienia dotyczą mnie samej we własnej osobie:),wychowania córci i ogólnie życia rodzinnego.
Zaczniemy od:
Postanowienia dot. wychowania dziecka:
- nauczyć spać we własnym łóżku całą noc,bez przychodzenia do rodziców
-nauczyć zasypiać ją we własnym łóżku
-odzwyczaić od smoczka
-oduczyć noszenia pampków i nauczyć korzystania z nocnika lub toalety
-oduczyć picia mleka w butelce na noc (została nam tylko jedna porcja mleka własnie wieczorna)
-zachęcić do kreatywnych zabaw typu:rysowanie,kolorowanie,czytanie czy układanie puzzli
Mamine postanowienia dotyczące jej samej:) :
-schudnąć minimum 10kg w jak najszybszym czasie.Priorytet!
-ograniczyć napoje gazowane
-zacząć się zdrowo odżywiać
Ogólnie dla rodziny i domu:
-spędzać więcej czasu z mężem (choć do tego oboje musimy mieć czas i chęci)
-zrobić porządki w schowkach,pozbyć się niepotrzebnych rzeczy i uporządkować dokumenty
-gotować nowe potrawy(zawsze jak mam ugotować coś nowego boję się że nie wyjdzie i w efekcie nie gotuję:/)
-poświęcać więcej czasu na zwykłe domowe obowiązki (ogólnie to chodzi o sprzątanie,zawsze mam na mało czasu,jestem zajęta czymś innym a raczej Kimś:) albo zbyt zmęczona żeby zrobić cokolwiek konkretnego)

Tak więc trzymajcie kciuki za mnie.Oczywiście z każdego zrealizowanego postanowienia będę się spowiadać:)
Odchudzanie zaczęłam przed świętami ale oczywiście cały okres świąteczny zaburzył moje plany i dietę MŻ:),zaczęłam znowu od dzisiaj i mam nadzieję że w tym postanowieniu dotrwam,przecież płacę za to:)Zapisałam się na siłownię,do tego dorzucę jakieś ćwiczonka w domu szczególnie na brzuch,dieta MŻ,ograniczyć cukry i napoje gazowane,jeść więcej owoców i warzyw.

1 komentarz: