piątek, 22 czerwca 2012

sprzątasia:P

Kilka dni temu kupiłam małej zestaw "małej sprzątaczki":szczotkę-zmiotkę na kijku,gabęczkę i szufelkę.Jako że Zuzia uwielbia pomagać we wszystkim a tym samym w podobnym stopniu co pomaga to też przeszkadza np.:odbierając nam nasze "narzędzia" pracy postanowiłam się zabezpieczyć na wszelki wypadek.Gdyby córcia chciała mi pomóc w sprzątaniu podam jej cudowną szczotkę idealnie pasującą do jej niskiej osóbki.No i nie musiałam długo czekać:P tego samego dnia kiedy zakupiłyśmy sprzęt ja musiałam posprzątać chałupkę.Na pomoc Zuzy nie musiałam długo czekać.:)



3 komentarze:

  1. Jeszcze masz czas i szanse na córkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) moja na razie tylko patrzy i musze ja gonic zeby nie wchodzila na mokra podloge:D
    ale fajnie ze pomaga niech sie uczy za mlodu:D

    OdpowiedzUsuń