poniedziałek, 18 czerwca 2012

2 miesiace

Z wielką radością ogłaszam że za 2 miesiące Nasz Wielki Dzień.18 sierpnia o tej porze będziemy od prawie 5 godzin Mężem i Żoną:) hehe ale to dziwnie brzmi.
Prawie 5 i pół roku razem,prawie 4 od kiedy mieszkamy razem,i prawie półtora roku od pojawienia się Zuzinki na świecie.Tyle czasu,pięknych chwil.Wiadomo bywa różnie ale się dogadujemy i to jest najważniejsze.No i oczywiscie to że chcemy być ze sobą dalej do końca życia:)
Mam nadzieję,że będzie dużo lepiej niż teraz:)Że ślub umocni nas jeszcze bardziej w naszym uczuciu.
Czekam na Ten Dzień z niecierpliwością.Mam też wiele wątpliwości ale mam nadzieję że tak jest zawsze.Że każda przyszła Panna Młoda ma wątpliwości przed ślubem.No i chyba już udziela mi się stres przedślubny.
W tym momencie najbardziej boję się jak Ten Dzień będzie wyglądał,czy będzie tak jak sobie wymarzyłam,czy wszystko będzie dobrze wyglądało,jak ja będę wyglądać,czy spodobam się sobie (a jestem osobą o całej masie kompleksów na swój temat),czy goście będą zadowoleni i czy im się spodoba wesele.Jak będę się czuła w otoczeniu tak dużej liczby osób bo raczej jestem typem samotnika.
Mam nadzieję że będę miała możliwość podzielić się z Wami przeżyciami i foto-relacją ze ślubu i wesela:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz