czwartek, 14 czerwca 2012

Euro i Królowa

Temat Euro jest wszędzie,nawet tutaj widać zagorzałych kibiców Reprezentacji Polski.Auta oflagowane,w oknach powywieszane flagi,ludzie chodzą po ulicach w koszulkach POLSKA,w pizzeri prowadzonej przez znajomych "mała strefa kibica":).My też kibicujemy,choć bez atrybutów "kibicowskich",z Zuzią oglądamy mecze ale tylko naszej reprezentacji,nic innego nas nie interesuje.
A w UK wielki bum na flagi angielskie.Obchody 60-lecia panowania Królowej Elżbiety na tronie.Odwiedza miasta,spotyka się z mieszkańcami,tymi duży i mniejszymi też.Wczoraj zaszczyciła Swoją obecnością nasze miasto.Oczywiście ja jak to zwykle bywa nie wzięłam aparatu,poza tym widziałam ją przez przypadek.Byłam w centrum miasta i poprostu czekałam sobie na autobus do domu.Niestety wcześniejszy mi uciekł a następnego nie było przez najbliższą godzinę.Cały ruch drogowy w centrum został wstrzymany właśnie przez odwiedziny Królowej.Więc udało mi się zobaczyć Ją,Kate i Williama bo przejeżdżali obok przystanku.
Powiem Wam ze są identyczni jak na tych wszystkich zdjęciach w gazetach i internecie.Nie zauważyła różnicy co może swiadczyć o tym że nie są retuszowani:).
Moje odczucia?Zanim przejeżdżali,czekałam masę czasu aż coś się ruszy było mi obojętne czy to królowa czy ktokolwiek inny,olewałam to,byłam zła że to tak długo trwa i nie mogę spokojnie wrócić do domu.Jak już byli blisko,jak ludzie zaczęli bić bravo,krzyczeć i piszczeć coś mnie ścisnęło za serce.Łzy napłynęły do oczu i ogarnęło mnie jakieś takie niepojęte wzruszenie.Nie wiem dlaczego,jakoś tak poprostu.A ja jako bardzo uczuciowy człowiek,łatwo się wzruszam i dość często bez powodu.
Zaczęłam się zastanawiać kiedy w Polsce znajdzie się taki człowiek,prezydent,premier,ktokolwiek któremu ludzie będą oddawać taki hołd jak Anglicy Królowej.A mają za co dziękować,chociażby za te zasiłki i cały socjal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz