piątek, 4 maja 2012

zapominalska

Ciągle zapominam o obiecanych zdjęciach kubeczka i Zuzki pijącej z niego.Jesteśmy ostatnio tak zaganiane że nie ma czasu na nic.Rano zakupy,obiad,spacer,troche tv,kąpiel i spanie.Zuza pada o 20 bo 3 dzień odpuściła sobie popołudniową dzrzemkę.Dla mnie lepiej,więcej czasu mam dla siebie.A wstaje w sumie o zwykłej porze.
Dzisiaj zjeździliśmy pół miasta w poszukiwaniu prezentu na komunię,przysnęła nam w aucie o 18,ale jak wniosłam ją do domu to się obudziła.Mam nadzieję,że po kąpieli i kolacji pójdzie od razu spać.
Wczorajsza noc nie wyglądała najlepiej.Budziła się kilka razy,około 23 usypiałam ją przez godzinę,później nie dała się odłożyć do swojego łóżeczka więc położyłam ją w naszym łóżku,a jak ja poszłam spać odłożyłam do jej łóżeczka.Pospała trochę i znów się obudziła.Na szczęście udało mi się ją szybko uśpić.
Idziemy się kąpać i spać.Dobranoc:*

2 komentarze:

  1. moze tez jakos nie moze sie przyzwyczaic albo ma lekki sen? nie wiem, moze zeby? moze wrazenia z dnia.. wszystko mzoe wplywac

    OdpowiedzUsuń
  2. już nam powoli zaczyna wyglądać lewa dolna 3,długo to trwało ale u niej tak zawsze.Zobaczymy,a sen ma rzeczywiście lekki,jak tylko kładę się spać i zaszeleszczę kołdrą to ona się już wierci i marudzi.

    OdpowiedzUsuń